More Koren
0 cart_icon

עגלת הקניות שלי

close

No products in the cart.

רוצה לשמוע פרטים נוספים?

    קורס פסיכומטרי מזורז

    נרשמת למועד בחינה שתתקיים בעוד שבועיים? מחפש קורס פסיכומטרי מזורז? התעורר, הבחינה הפסיכומטרית קשה, לא ניתן ללמוד כמה ימים ולהקפיץ את הציון בעשרות נקודות! מור קורן ממליץ לך לקרוא את המאמר, שיעזור לך לקבל החלטה שקולה.

    מאות תלמידים שנרשמים בדקה ה-90 לפסיכומטרי מחפשים דרך מהירה ללמוד לבחינה. יש כאלה שניגשים לבחינה לאחר לימוד חלקי בלבד, ואחרים מחפשים קורס פסיכומטרי מזורז שילמד אותם את חומר הבחינה וחושבים שדי בזה כדי להצליח בפסיכומטרי! טעות שעולה להם ביוקר!

    כדאי שתפנים, הציון הממוצע של אלפי תלמידים שלומדים חודשים לקראת הבחינה נע סביב 536. ללמוד כמה ימים ולקבל ציון הרבה יותר גבוה מהממוצע – עבור מרבית התלמידים הסיכוי קלוש.

    מהי כמות החומר בבחינה וכמה זמן מומלץ ללמוד מראש?
    המבחן נסוב על שלושה נושאים עיקריים: כמותי, מילולי ואנגלית. בכמותי יש מגוון נושאים ברמה של פחות מ-3 יחידות לימוד; במילולי – בעיקר שאלות היגיון, הסקה והבנה, הבנת הנקרא ונושאים נוספים; ובאנגלית המרכז הארצי בודק בעיקר את אוצר המילים.

    כמות החומר גדולה, אם כן, והזמן האידיאלי שיש להקדיש ללימוד לבחינה הוא כחצי שנה. כדאי להתחיל ללמוד כ-3 חודשים לפני שמתחילים לשנן מילים בעברית ובאנגלית ועוד 3 חודשים במסגרת של קורס פסיכומטרי.

    אם בכל זאת אני מחפש קורס מזורז, מה עליי לעשות?
    כדאי לבדוק לפני הקורס אם יש לך סיכוי להצליח בבחינה בלעדיו. פתור שתי בחינות מלאות (8 פרקים בזמנים) של המרכז הארצי, בהפרש של שלושה ימים בין כל בחינה, למד כמה שיותר בין הבחינות ובהתאם לציון קבל החלטה איך להמשיך.

    אם הציון הכללי שנחוץ לך הוא מתחת ל-600 ואתה צריך להוסיף לציון לא יותר מ-25 נקודות, קורס פסיכומטרי מזורז של כחודש יכול לעשות את העבודה.

    אם למקצוע שאתה רוצה ללמוד נדרש ציון מעל 600 והציון שלך רחוק ביותר מ-30 נקודות, חסוך לעצמך כסף וזמן יקר – קבל החלטה שקולה וגש למועד הבא.

    איך ניתן לשפר את הציון פסיכומטרי?
    למידה רצינית במשך מספר חודשים באמצעות קורס הכנה לפסיכומטרי תעזור לך לשפר את הציון באופן משמעותי. כדאי שתפנים, אין קיצורי דרך! עבודה קשה ונכונה תביא אותך לתוצאה הרצויה.

    חשוב לדעת

    מחפש קורס פסיכומטרי מזורז?
    חשוֹב שוב אם שווה לך לשלם אלפי שקלים למורה פרטי; לשלם עוד מאות שקלים
    על הבחינה; לבזבז זמן יקר, ואז, בסוף התהליך, לקבל ציון נמוך שיאלץ אותך ללמוד הכל מחדש!

    תהיה הדרך שתבחר אשר תהיה, אנו מאחלים לך הצלחה!

    איפה בא לכם ללמוד?הסניפים שלנו

    סניף תל-אביב
    דרך השלום 7, קומה 3
    (ליד עזריאלי).

    לצפיה במפת האזור

    סניף נתניה
    סמילנסקי 24,
    (חמש דקות מהתחנה המרכזית).

    לצפיה במפת האזור

    פסיכומטרי ב-LIVE
    מכל מקום ובזמן שמתאים לך!

    plus

    השאירו פרטים