More Koren
0 cart_icon

עגלת הקניות שלי

close

No products in the cart.

רוצה להצליח – תרגל יותר


נרשמת לבחינה? רוצה להצליח בפסיכומטרי? כדאי שתפנים, הצלחה במבחן הפסיכומטרי דורשת הרבה תרגול. ככל שתתרגל יותר, כך אתה מגדיל את הסיכויים שלך להצליח.

תלמידים רבים שעתידים לגשת לבחינה לא יודעים איך לתכנן לוח זמנים במהלך הלימודים, כמה זמן צריך ללמוד ביום ואיך לחלק את זמן הלימוד בין הנושאים השונים.

למה חשוב לתרגל?

השאלות בבחינה הפסיכומטרית ברובן אינן קשות, הקושי העיקרי הוא הזמן. מוקצב לכל תרגיל בבחינה בממוצע פחות מדקה. על מנת להצליח להתמודד עם הזמנים בבחינה, יש לפתור מגוון רחב של שאלות מכל נושא, כך, ברגע האמת בבחינה, תדע לזהות את סוג השאלה בזמן קצר ותצליח לפתור את התרגיל בפחות מדקה.

כמה זמן צריך ללמוד לפסיכומטרי בכל יום?

התשובה משתנה מתלמיד לתלמיד, בהתאם לרמת הידע במתמטיקה, עברית ואנגלית ובהתאם לציון שהתלמיד שואף להשיג. ככל שרמת הידע שלך גבוהה יותר (5 יחידות מתמטיקה ואנגלית) בנושאים הנלמדים והציון שאתה צריך נמוך, כך אתה יכול להשקיע פחות שעות לימוד בכל יום.

עם זאת, אם הבסיס שלך בנושאים הנלמדים הוא נמוך (3 יחידות מתמטיקה ואנגלית) והציון שאתה צריך גבוה, עליך להשקיע יותר שעות לימוד – 8-7 שעות ביום.

לתלמיד ממוצע שרוצה להוציא ציון מעל לממוצע מומלץ להשקיע כ-7-6 שעות לימוד בכל יום, במשך כ-3 חודשים.

כמה זמן ללמוד לפסיכומטרי?

גם כאן התשובה משתנה מתלמיד לתלמיד, בהתאם לרמת הידע בנושאים הנלמדים לבחינה ובהתאם לציון שהתלמיד צריך. באופן כללי, כדאי ללמוד בקורס במשך 3 חודשים ולהשקיע כל יום 4 עד 8 שעות ביום.

בהתאם לציונים בסימולציות, ככל שהציון שלך עומד בציפיות, כך תוכל להוריד בהדרגה את מספר שעות הלימוד בכל יום, וככל שהציון שלך רחוק מהיעד, יהיה עליך להעלות את מספר שעות הלימוד והתרגול.

האם אפשר לעבוד במקביל ללימודי פסיכומטרי?

הבחינה הפסיכומטרית אינה קלה! לעבוד במשרה מלאה במקביל לפסיכומטרי זה אפשרי, אך מאוד מאתגר ופחות מומלץ. חשוב להפנים, מעבר לשעות הלמידה בקורס חובה ללמוד כל יום מספר שעות באופן עצמאי.

למידה למבחן הפסיכומטרי מחייבת אותך לפנות זמן ולהשקיע מאמץ גם אם תחליט לעבוד במקביל. לכן כדאי לעדכן את מקום העבודה על שעות הלימוד ולעבוד באופן חלקי בתקופת הקורס.

אל תצבור פערים?

במהלך הקורס ניתנים הרבה שיעורי בית. חשוב לסיים את כל המטלות עד לשיעור הבא. אחרת, מהר מאוד ייווצר פער גדול שיהיה לך קשה לך לצמצם. זכור, ככל שהקורס מתקדם, יש יותר שיעורי בית.

כדאי לתכנן את הלו”ז בצורה נכונה ולתרגל באופן עקבי כל יום מספר שעות על מנת לסיים את כל שיעורי הבית עד לשיעור הבא. עשה לעצמך הרגל חיובי בלימודים, ואל תצבור פערים.

מה כדאי לשלב בסדר היום?

ללמוד כל היום זה מתיש, מומלץ לשלב פעילות גופנית שתתרום לשחרור המתחים ולזרימת הדם. פעילות ספורטיבית תרענן אותך ותסייע לך להגיע ללמידה פורה יותר.

בנוסף, כדאי מאוד להקפיד על ארוחות מזינות ועל מספיק שעות שינה שיאפשרו לך להיות ערני וממוקד בזמן הלימוד.

חשוב לדעת

הקפד על מספר שעות לימוד בכל יום במשך הקורס, בהתאם לנקודת הפתיחה שלך ולציון שאתה צריך.
צור לעצמך לו”ז מסודר, אל תצבור פערים ושלב בסדר היום פעילות גופנית, תזונה נכונה ושינה מספקת.
הקפדה על כל הכללים תעזור לך למקסם את הסיכוי להוציא מעצמך את המקסימום כבר בבחינה הראשונה.
קרא מאמר מומלץ איך להצליח בפסיכומטרי ובכל מקרה, הרבה בהצלחה!

מה אנחנו מציעים?
הקורסים שלנו

למגוון הקורסים

איפה בא לכם ללמוד?הסניפים שלנו

סניף תל-אביב
דרך השלום 7, קומה 3
(ליד עזריאלי).

לצפיה במפת האזור

סניף נתניה
סמילנסקי 24,
(חמש דקות מהתחנה המרכזית).

לצפיה במפת האזור

פסיכומטרי ב-LIVE
מכל מקום ובזמן שמתאים לך!

plus

השאירו פרטים