More Koren
0 cart_icon

עגלת הקניות שלי

close

No products in the cart.

כמה זמן צריך לתרגל

נרשמת לבחינה? רוצה להוציא ציון גבוה בפסיכומטרי? כדאי לדעת, אחד הגורמים החשובים שיעזרו לך להצליח בבחינה הוא תרגול והכנת שיעורי הבית. כמה זמן כדאי לתרגל? איך לתכנן את זמן הלימוד? קרא את המאמר שיעזור לך להעריך מראש כמה זמן צריך לתרגל לפני ובמהלך קורס פסיכומטרי.

אלפי תלמידים שעתידים להתחיל קורס פסיכומטרי לא יודעים כמה זמן צריך ללמוד לפני תחילת הקורס ובמהלך הקורס ואיך לחלק את זמן הלימוד בין מגוון הנושאים שיש ללמוד לבחינה.

למה חשוב לתרגל במהלך הקורס?

כדאי לדעת, השאלות בבחינה אינן באמת קשות, מה שקשה הוא קוצר הזמן. בבחינה יש לפתור כל שאלה בזמן ממוצע של פחות מדקה. על מנת שתצליח להתמודד עם הזמן בבחינה, אתה צריך לתרגל מספר תרגילים בכל נושא. כך תדע לזהות בזמן אמת מהי הדרך הקצרה לפתרון כל תרגיל בבחינה.

במהלך הקורס נפתור איתך בכל נושא מגוון רחב של תרגילים, בדגש על דרך פתרון קצרה ויעילה של פחות מדקה. על מנת שתצליח לפתור באופן עצמאי שאלות בבחינה בזמן מוקצב, אתה צריך לתרגל ולפתור את שיעורי הבית. כך תפנים היטב את החומר ותדע לפתור תרגילים דומים בזמן אמת בבחינה.

כמה זמן כדאי לתרגל בכל יום במהלך הקורס?

זוהי שאלת מיליון הדולר! כל תלמיד שניגש לקורס רוצה לדעת כמה זמן הוא צריך להשקיע במהלך הקורס. מובן שהתשובה משתנה בהתאם לרמה שלך במתמטיקה ובאנגלית בתיכון, וכן בהתאם למידת הקליטה שלך ולציון שאתה צריך.

לדוגמה: יש תלמידים שלומדים 5 יחידות מתמטיקה ואנגלית, משקיעים כל יום בממוצע שעה ומצליחים להוציא ציונים של מעל 90. מצד שני, יש תלמידים שלומדים 3 יחידות מתמטיקה ואנגלית, לומדים כל יום בממוצע שעתיים ומוציאים בבחינה 80.

בתחילת הקורס תקבל שיעורי בית בכל שיעור. יש תלמידים שיכינו את שיעורי הבית במשך שלוש שעות כל יום, ויש תלמידים שזה ייקח להם הרבה יותר זמן.

איך לתכנן נכון את זמן הלימוד במהלך הקורס?

המטרה שלך היא ללמוד בצורה נכונה על מנת להפיק את המקסימום מזמן הלימוד. לכן תחילה מומלץ לדאוג לסביבת לימודים שקטה ופנויה ולכבות את המכשיר הסלולרי כדי שתוכל להיות מרוכז רק בלימודים.

כדאי לתרגל כל יום בכל אחד מהנושאים בבחינה. לימוד נושא מספר פעמים יעזור לך להבין אותו לעומק ולהצליח לפתור את התרגיל בזמן אמת בבחינה.

לדוגמה: למדת בעיות תנועה. בשיעורי הבית יש 100 תרגילים. לפתור את כל התרגילים ביום אחד – פחות מומלץ. כדאי לפתור 20 תרגילים באותו היום, 20 נוספים אחרי יומיים ו-20 אחרי 4 ימים. לאחר שבוע, לפתור 20 תרגילים נוספים, ובזמן המרתון, כשלושה שבועות לפני הבחינה הפסיכומטרית, לפתור את 20 התרגילים האחרונים. באופן דומה יש לפתור את שאר הנושאים בבחינה.

חשוב לדעת

אחד הגורמים החשובים שיעזרו לך להצליח בבחינה הוא הקפדה על מספר שעות התרגול בכל יום לאורך הקורס.
בהתאם לציון במבחן הפתיחה ולציון שדורשים ממך באקדמיה,
שריין לך מספר שעות לתרגול, במטרה למקסם את הציון שלך כבר בבחינה הראשונה!

מה אנחנו מציעים?
הקורסים שלנו

למגוון הקורסים

איפה בא לכם ללמוד?הסניפים שלנו

סניף תל-אביב
דרך השלום 7, קומה 3
(ליד עזריאלי).

לצפיה במפת האזור

סניף נתניה
סמילנסקי 24,
(חמש דקות מהתחנה המרכזית).

לצפיה במפת האזור

פסיכומטרי ב-LIVE
מכל מקום ובזמן שמתאים לך!

plus

השאירו פרטים