More Koren
0 cart_icon

עגלת הקניות שלי

close

No products in the cart.

פסיכומטרי מידע כללי

רוצה להירשם לבחינה הפסיכומטרית? מחפש מידע כללי על הפסיכומטרי? קרא את המאמר שיעזור לך להבין את מבנה הבחינה, ציון הבחינה, מועדי הבחינה ועוד.

רוצה להירשם למבחן הפסיכומטרי? כדאי לך ללמוד תחילה על מבנה הבחינה, סוג השאלות בבחינה, מתי כדאי להירשם לקורס, אילו ציונים ניתן לקבל ועד. ככל שתלמד יותר על הבחינה, כך תוכל להיערך טוב יותר ולהצליח בהתאם.

מידע כללי על המבחן הפסיכומטרי
הבחינה הפסיכומטרית נערכת החל משנת 1984 והיא משמשת כלי בידי האוניברסיטאות והמכללות בארץ למיון הנרשמים ללימודים. ככל שהדרישה לתואר גדולה יותר, כך הציון שנדרש מהמועמד להציג גבוה יותר. למידע נוסף, קרא את המאמר מידע על מבחן הפסיכומטרי.

נושאי הבחינה
המבחן מורכב משלושה נושאים: כמותי, מילולי ואנגלית. בחלק הכמותי יש שאלות ברמה בסיסית של פחות מ-3 יחידות לימוד, בחלק המילולי – שאלות הדורשות יכולות גבוהות של הבנה והסקה ובאנגלית צריך בעיקר אוצר מילים. למידע נוסף, קרא את המאמר על נושאי הבחינה.

מבנה הבחינה
בבחינה 8 פרקים ומטלת כתיבה. הפרקים משלושה תחומים: כמותי, מילולי ואנגלית. הבחינה היא אמריקאית מלבד החיבור. למידע נוסף, קרא את המאמר על מבנה מבחן הפסיכומטרי.

ציון הבחינה
ציון הבחינה נע בין 200 ל-800, והציון הממוצע עומד על 536. המטרה העיקרית של כל תלמיד היא לקבל ציון שיאפשר לו להתקבל לתואר באקדמיה. למידע נוסף, קרא את המאמר על ציון הבחינה. על מנת לחשב את הציון בבחינה, לחץ על מחשבון ציון פסיכומטרי.

מועדי הבחינה
הבחינה נערכת 4 פעמים בשנה. הבחינה קשה ודורשת לימודים אינטנסיביים של שלושה חודשים במסגרת קורס, נוסף על הכנה מוקדמת שכדאי לעשות לפני תחילת הקורס. לכן כדאי לתכנן את הלו”ז מראש ולבחור את המועד בהתאם לאפשרויות של כל נבחן. למידע נוסף, קרא את המאמר על מועדי הבחינה הפסיכומטרית.

הרשמה לבחינה הפסיכומטרית
ניתן להירשם לבחינה באופן מקוון באמצעות האתר של המרכז הארצי ובאמצעות ערכת הרשמה שאפשר לקנות באחת מרשתות הספרים. למידע נוסף על אופן הרישום ודרכי התשלום, קרא את המאמר הרשמה לבחינה הפסיכומטרית.

מבחן פסיכומטרי לדוגמה
הדרך הטובה להתכונן לבחינה היא לפתור מבחנים בסגנון הבחינה הסופית של המרכז הארצי. באתר של המרכז הארצי יש עשרות בחינות משנים קודמות. ניתן להוריד אותן חינם בדף בחינות להתנסות. למידע נוסף, קרא את המאמר על מבחן פסיכומטרי לדוגמה חינם.

יש לך שאלות נוספות לגבי הבחינה? קרא את המאמר על שאלות ותשובות בפסיכומטרי. לכל שאלה נוספת אפשר ליצור קשר עם נציג לימודים של מור קורן.

כדאי לדעת

הממוצע הארצי עומד כיום על 536 נקודות.

מנתוני המרכז הארצי עולה כי רוב התלמידים ניגשים לבחינה לפחות פעמיים.
אין שום סיבה לעשות זאת! קרא את המאמר סוד ההצלחה של מור קורן שיעזור לך
למקסם את התוצאה כבר בבחינה הראשונה.

איפה בא לכם ללמוד?הסניפים שלנו

סניף תל-אביב
דרך השלום 7, קומה 3
(ליד עזריאלי).

לצפיה במפת האזור

סניף נתניה
סמילנסקי 24,
(חמש דקות מהתחנה המרכזית).

לצפיה במפת האזור

פסיכומטרי ב-LIVE
מכל מקום ובזמן שמתאים לך!

plus

השאירו פרטים