More Koren
0 cart_icon

עגלת הקניות שלי

close

No products in the cart.

למה חשוב ללמוד אנגלית


יש מגוון סיבות מצוינות למה חשוב ללמוד אנגלית, החל מעבודה בחו”ל, עולם העסקים, תחום הטכנולוגיה, חינוך, מדע ועוד. ידע בשפה האנגלית יקל עליך להתברג בכל אחד מהתחומים. בנוסף, אנגלית היא בין השפות המדוברות ביותר בעולם.

למה חשוב ללמוד אנגלית?

בבית הספר היסודי והתיכון לימדו אותך מספר מקצועות שהסיכוי שתפיק מהם תועלת בעתיד קלוש. אנגלית היא בין מקצועות החובה שיכולים לעזור לך ולקדם אותך במגוון תחומים: החל מעבודה, תחום המדע, עולם הספרות ועוד.

להלן כמה סיבות מצוינות למה חשוב ללמוד אנגלית:

אנגלית היא בין השפות המדוברות ביותר בעולם

נכון, יש שפות מדוברות יותר בעולם, כמו סינית וספרדית, אך אנגלית ידועה כשפה הרשמית של עשרות מדינות בעולם ונחשבת לשפה שנייה מועדפת במדינות שאינן דוברות אנגלית.

אנגלית בעולם העסקים

עסקים שרוצים לגדול ולשווק את המוצרים והשירותים שלהם בעולם צריכים לתקשר עם לקוחות מחו”ל בשפה האנגלית. כיום, חברה שרוצה להתפתח תקים צוות של אנשי מכירות ששולטים באנגלית עסקית.

אנגלית בעבודה

אם רמת האנגלית שלך גבוהה, יהיה לך קל יותר להתקבל לעבודות בתחום השיווק והמכירות, התקשורת, ההיי-טק, ובעוד מגוון רחב של עבודות שאחד מתנאי הסף לקבלה הוא ידע בשפה האנגלית.

בנוסף, ידע בשפה יקנה לך יתרון על פני מתחרים במיונים לעבודות בחברות בחו”ל וכן תוכל לקבל משכורת גבוהה ותנאים טובים יותר.

אנגלית בתחום הטכנולוגי

מדינות מתקדמות מבחינה טכנולוגית משתמשות באנגלית כדי לפרסם עדכונים על מידע ופיתוחים חדשים גם אם אנגלית אינה השפה הרשמית שלהן.

אנגלית היא שפת המדע

באופן רשמי, אנגלית היא שפת המדע. הדבר מתבטא בחיי היום-יום של מדענים. אחד המדדים להצלחה של מדען הוא פרסום מאמרים על ממצאים חדשים בעיתון מדעי ובאתרי אינטרנט מובילים. רובם המוחלט של העיתונים ואתרי האינטרנט הנחשבים בעולם מתפרסמים בשפה האנגלית.

אנגלית באקדמיה

אחד מתנאי הקבלה ללימודים בארץ ובחו”ל הוא ידע בשפה האנגלית. רוב האוניברסיטאות בארץ דורשות כתנאי קבלה רמת ידע בסיסית באנגלית ועד לסוף התואר נדרש להגיע לרמת פטור באנגלית.

במהלך הלימודים באוניברסיטה סטודנט נדרש לקרוא טקסטים עיוניים בשפה האנגלית. ידע נרחב בשפה יעזור לך להבין את החומר הנלמד.

בנוסף, מי שרוצה ללמוד באחת מהאוניברסיטאות הטובות בעולם, כמו: הרווארד, סטנפורד, קיימברידג’, מסצ’וסטס , ייל ועוד, חייב לדעת אנגלית.

אנגלית היא השפה הנפוצה ברשת

בחיפוש באינטרנט אחרי מידע על נושא מסוים, תגלה מהר מאוד שמספר התוצאות בעברית הרבה יותר קטן מהתוצאות שתקבל מחיפוש אותה שאילתה באנגלית.

כיום, רוב המידע ברשת הוא באנגלית, מנועי החיפוש יביאו לך לרוב תוצאות טובות יותר באנגלית והאתרים הגדולים ביותר בעולם במגוון תחומים הינם באנגלית.

קשה לדמיין את החיים כיום ללא אינטרנט, לכן כדי לגלוש באתרים בשפה האנגלית ולקבל מידע רחב ומקצועי במגוון תחומים, כדאי לך ללמוד אנגלית.

תוכל לטייל ולתקשר עם רוב האנשים בעולם!

נכון, כדי לטוס ולטייל בתאילנד לא צריך לשלוט בשפה האנגלית. אבל בשביל להסתדר טוב יותר במסעדה, בנמל התעופה ואפילו עם נהג המונית, כדאי שיהיה לך ידע בסיסי באנגלית.

בשורה התחתונה

לא משנה מאיזה כיוון אתה בוחן את זה, ידע בשפה האנגלית רק יתרום לך!
בלימודים, בעבודה, בעסקים ואפילו בטיול עם חברים.
התחל ללמוד אנגלית ויפה שעה אחת קודם!

מה אנחנו מציעים?
הקורסים שלנו

למגוון הקורסים

איפה בא לכם ללמוד?הסניפים שלנו

סניף תל-אביב
דרך השלום 7, קומה 3
(ליד עזריאלי).

לצפיה במפת האזור

סניף נתניה
סמילנסקי 24,
(חמש דקות מהתחנה המרכזית).

לצפיה במפת האזור

פסיכומטרי ב-LIVE
מכל מקום ובזמן שמתאים לך!

plus

השאירו פרטים