More Koren
0 cart_icon

עגלת הקניות שלי

close

No products in the cart.

סוד ההצלחה של מור קורן

כיום יש מגוון רחב של קורסים וכל קורס מבטיח הרים וגבעות. תכל’ס, הממוצע הארצי נמוך מאוד ועומד על 536! אז לפני שאתה נרשם לקורס פסיכומטרי, כדאי לך לדעת מה מכונים מסוימים מסתירים ממך ומהו סוד ההצלחה של מור קורן

תכל'ס איך להצליח בבחינה?

קרא בעיון את הטיפים הבאים ותבין מה באמת יעזור לך להוציא את המקסימום בבחינה!

חשוב שתדע, התרגילים במבחן הפסיכומטרי לא באמת קשים, מה שקשה הוא לפתור תרגיל בדקה. בשתי דקות רוב התלמידים יכולים לעשות זאת! על מנת שתוכל לפתור כל תרגיל בבחינה בדקה, אתה צריך שיעברו איתך בכל נושא על כמה שיותר תרגילים שונים וכך, כאשר יופיע תרגיל דומה בבחינה, תדע לפתור אותו בפחות מדקה.

יש קורסי פסיכומטרי שלומדים בהם יותר מ-30 תלמידים בכיתה בלי להקפיד על חלוקת הכיתה לרמות. לכן המורה מספיק ללמד רק כ-6 תרגילים בכל נושא, ולרוב התלמידים זה ממש לא מספיק! התלמיד יגיע לבחינה, לא ידע לפתור תרגיל בדקה, יוציא ציון נמוך ולא יבין למה!

לימוד בכיתה קטנה, של 10 תלמידים בממוצע, ברמה אחידה, מאפשר למורה ללמד כ-18 תרגילים בכל נושא ברמה אחת מעל המבחן, בדגש על דרך פתרון קצרה של פחות מדקה. כך התלמיד מכיר את כל סוגי השאלות ובזמן אמת מצליח לפתור שאלות דומות בפחות מדקה.

מה המכונים מסתירים?

בכל מועד חדש, המרכז הארצי מקשה קצת יותר את הבחינה הפסיכומטרית ואחת לתקופה הוא מוסיף גם נושאים חדשים. ולכן אתה חייב ללמוד מערכה של ספרי לימוד מעודכנת, שרמת התרגילים בה קצת מעל לרמת הפסיכומטרי. כך תגיע למבחן מוכן לאחר שעברת על כל סוגי השאלות, תזהה את סוג התרגיל, ויהיו לך כלים לפתור את השאלות, בזמן ממוצע של פחות מדקה לשאלה.

יש מכונים שקיימים בשוק מעל שני עשורים וחלק מספרי הלימוד שלהם נכתבו לפני יותר מ-20 שנה! תלמיד שילמד מערכה של ספרים מיושנים, עם שאלות לא מעודכנות, יגיע לבחינה ויופתע מסגנון אחר של שאלות. עובדה, על פי מחקר של המרכז הארצי “הציונים של תלמידים שלמדו באמצעות קורס היו גבוהים ב-0 עד 7 נקודות לעומת תלמידים שלמדו באופן עצמאי”. כלומר, ההכנה של המכונים מספקת לנבחנים עזרה זניחה ביותר.

לכן, לפני שאתה נותן את פרטי כרטיס האשראי שלך לנציג המכירות של מכון כזה או אחר, כדאי לך להגיע לפגישה, להכיר מקרוב את המדריך, לבדוק ששיטת הלימוד מתאימה לך, להשוות בין חומרי הלימוד ולראות מאות ציונים של תלמידים שהצליחו – ורק אז לקבל את ההחלטה הנכונה ולהירשם

צריך מעל 700? רוצה ללמוד רפואה? קרא על סוד ההצלחה של מור קורן!

רוצה להוציא מעצמך את המקסימום? אל תתפשר על אף אחד מהגורמים הבאים:

מורה מעולה – מורה בעל ניסיון של שנים, שהכין אלפי תלמידים שהצליחו בבחינה!

כיתה קטנה – 10 תלמידים ברמה שלך. כך קצב הלימוד מותאם לקצב שלך!

ספרי לימוד – חומרי לימוד ברמה אחת מעל המבחן ובסגנון השאלות של המרכז הארצי – אתה לא רוצה לראות שאלות חדשות בבחינה

ציונים גבוהים – תכל’ס, המבחן האמיתי הוא מבחן התוצאה! בשונה מהממוצע הארצי, התלמידים שלנו מצליחים לקבל ציונים הגבוהים ביותר מ-100 נקודות מעל הממוצע. בנוסף, ברוב כיתות הלימוד שלנו, מכל 10 תלמידים שניים מקבלים מעל 700!

מומלץ לזכור

רק הקפדה על מכלול הגורמים תעזור לך
למקסם את הסיכוי להצליח ולהוציא מעל 700 בבחינה!
אל תתפשר על העתיד שלך!

מה אנחנו מציעים?
הקורסים שלנו

למגוון הקורסים

איפה בא לכם ללמוד?הסניפים שלנו

סניף תל-אביב
דרך השלום 7, קומה 3
(ליד עזריאלי).

לצפיה במפת האזור

סניף נתניה
סמילנסקי 24,
(חמש דקות מהתחנה המרכזית).

לצפיה במפת האזור

פסיכומטרי ב-LIVE
מכל מקום ובזמן שמתאים לך!

plus

השאירו פרטים