More Koren
0 cart_icon

עגלת הקניות שלי

close

No products in the cart.

איך ללמוד לפסיכומטרי שני

ניגש לפסיכומטרי פעם שנייה? לא יודע אם כדאי לקחת קורס או ללמוד לבד? האם ללמוד מאותם חומרי לימוד או לקנות ערכה חדשה? קרא את המאמר שיעשה לך סדר איך ללמוד לפסיכומטרי שני.

לקחת קורס פסיכומטרי או למדת לבד, השקעת כמה חודשים ופתרת את כל שיעורי הבית וקיבלת אחלה ציון בסימולציות. אחרי שניגשת לבחינה הופתעת לגלות שהציון נמוך באופן משמעותי מהסימולציות שפתרת במהלך הקורס. מה כדאי לעשות עכשיו ואיפה מתחילים.

איך מתחילים?

על מנת לתת לך את הפתרון הכי נכון ומתאים לך, כדאי שתפתור כמה סימולציות עדכניות מהשנה האחרונה של המרכז הארצי. הציון האמיתי שלך הוא כ-35 נקודות פחות, וזאת מסיבה פשוטה: המרכז הארצי מפרסם את הגרסה הקלה של הבחינה מתוך כמה בחינות שנערכו באותו מועד. בנוסף, בבחינה האמיתית בזמן אמת אתה קצת יותר לחוץ וזה משפיע על התפקוד שלך.

כדאי לקחת קורס או ללמוד לבד?

אם אתה צריך לשפר את הציון בעוד 10 עד 40 נקודות מציון סופי שנמוך מ-600, אין צורך בקורס. מספיק לעבור על החומר פעם נוספת בדגש על הנושאים שבהם אתה חלש.

אחת לשבוע, עליך לפתור סימולציה עדכנית של המרכז הארצי. אם אתה מקבל ציון גבוה ביותר מ-40 נקודות מהציון שאתה צריך, אתה יכול להוריד את הרגל מהגז ורק לשמר את המצב עד מועד הבחינה.

אם אתה צריך לשפר את הציון ביותר מ-40 נקודות או לשפר ציון שגבוה מ-600 או שאתה לא מצליח לשפר לבדך את הציון, קורס פסיכומטרי איכותי ומקצועי יכול לעזור.

האם ללמוד מאותם חומרי לימוד או לקנות ערכה חדשה?

נתחיל ממה לא לעשות: לא כדאי ללמוד מאותה ערכה שכבר פתרת לקראת המועד הקודם! אתה מכיר את רוב השאלות, אתה מבזבז זמן יקר ובמקום לקדם את עצמך, אתה משלה את עצמך ודורך במקום!

אם אתה צריך לשפר את הציון בעוד כ-30 נקודות והציון הסופי שאתה צריך נמוך מ-600, אין צורך לקנות ערכה חדשה כדאי להירשם בחינם לפסיכומטרי של המדינה.

אם אתה צריך לשפר את הציון ביותר מ-40 נקודות, ערכת ספרים חדשה של מור קורן שכוללת שאלות מאתגרות בסגנון המרכז הארצי תעזור לך להעלות את הציון.

במה כדאי להתמקד?

בהתאם לציון שקיבלת בכל אחד מהתחומים נתב את זמן הלימוד.

לדוגמה: דניאל קיבל 108 בכמותי, 124 במילולי ו-138 באנגלית. הציון בכמותי הוא הנמוך ביותר, לכן כדאי לדניאל להשקיע יותר זמן ומאמץ בפרק הכמותי ופחות באנגלית.

איך לתרגל לפסיכומטרי שני?

לאחר לימוד נוסף על כל הנושאים שבהם אתה חלש, כדאי לך להתמקד בפתירת מבחנים. כדאי לשלב מבחנים של קורס פסיכומטרי, ובמקביל – מבחנים של המרכז הארצי לבחינות והערכה.

חשוב מאוד, אל תפסיק לתרגל ולפתור בחינות עד שאתה מצליח לעבור את הציון שהצבת לעצמך. המטרה שלך היא שהפעם זו תהיה הבחינה האחרונה!

קרא את המאמר איך להצליח בפסיכומטרי ואת סוד ההצלחה של מור קורן. זה יעזור לך להבין איך לשפר את הציון בעוד עשרות נקודות.

לסיכום: למד בהתאם למספר הנקודות שאתה צריך לשפר כדי לקבל החלטה! ככל שהציון רחוק מהיעד, כדאי לשקול בחיוב ללמוד באמצעות קורס איכותי שיעזור לך להקפיץ את הציון.

אל תוותר לעצמך, היה ממוקד מטרה ואל תיקח את זה קשה. אתה לא לבד! כשליש מהנבחנים עושים פסיכומטרי יותר מפעם אחת.

בכל דרך שתבחר, אנו מאחלים לך הרבה בהצלחה!

חשוב לדעת

הבחינות שמפורסמות חינם באתר של המרכז הארצי לבחינות והערכה קלות יותר.

כלומר, הבחינה האמיתית היא ברמה אחת מעליהן. כדי לקבל ציון שיספק אותך,
אתה צריך להוציא ציון הגבוה בכ-25 נקודות יותר מזה שקיבלת בבחינה באתר של המרכז הארצי.

מה אנחנו מציעים?
הקורסים שלנו

למגוון הקורסים

איפה בא לכם ללמוד?הסניפים שלנו

סניף תל-אביב
דרך השלום 7, קומה 3
(ליד עזריאלי).

לצפיה במפת האזור

סניף נתניה
סמילנסקי 24,
(חמש דקות מהתחנה המרכזית).

לצפיה במפת האזור

פסיכומטרי ב-LIVE
מכל מקום ובזמן שמתאים לך!

plus

השאירו פרטים